duminică, 21 octombrie 2012

Winter to do list

 Am găsit lista această și mi se pare foarte interesantă. În fiecare an, iarnă, îmi propun anumite lucruri pe care vreau să le fac sau locuri pe care vreau să le văd, lucruri pe care vreau să mi le cumpăr sau pur și simplu să le ofer celor dragi. Niciodată nu am reușit să fac chiar totul. Poate o lista e de ajutor anul acesta. Și o postez acum, pentru că vreau să o împărtășesc cu voi, pentru că sunt convinsă că fiecare dintre noi se gândește la anumite lucruri pe care ar vrea să le facă. Timpul nu ar trebui să fie o scuză. Nu, nu avem voie să spunem "Nu am avut timp" . Întotdeauna trebuie să avem timp și pentru noi! La sfârșitul acestei ierni vreau să pot spune " Da, am făcut tot ce era pe lista! " O să mă bucure enorm acest lucru. Sper că și voi o să luați un exemplu! Spor la treabă!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template