luni, 17 noiembrie 2008

Hi, hi si am dat in radar.... oopss:D

Ne duceam noi asa frumos spre Selgros pe la 9:30 si mai si ploua asa putin ... si cand vad in fata masina de politie ... pana sa apuc eu sa termin de zis" Gaga politia" ala si sari din masina in fata noastra :)). Veni el la masina asa in figuri si ceru actele. Bineinteles ca Gaga nu avea decat buletinu si permisu ... fara Certificatul de Inmatriculare. Il intrebaram daca pe ploaie are voie si el bineinteles ca da. Nu mai stiu cum e legea acum ca o schimba astia de nu imi vine sa o mai citesc, dar stiam ca inainte nu aveau voie. Se stramba el cand vazu ca nu avem certificatu si zisa ca se duce la masina sa faca procesul verbal. Veni dupa 5 minute, timp in care eu il bazaiam pe Gaga ca e prima data cand da in rada :D. Nu de alta dar, avand detectoru radar in masina si fiind greu sa-l pui e cam aiurea sa iei amenda :)). Zice: " Primiti decat avertisment, va rog frumos sa semnati aici, aici si aici " .:))) Deci un noroc mai mare ca asta ... dupa ce ca daduram cu 82km in radar, nu avuserem nici actele masinii:)). Sa traiasca nenea politaiu :D Deci cum totul e bine cand se termina cu bine Gaga al meu se aleasa decat cu avertisment... nu de alta da ne duceam si noi la cumparaturi :)). Doar nu era sa ramanem fara bani :D.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template