miercuri, 9 decembrie 2009

Statusuri de Craciun 2

Aho, aho, prieten bun
Care stai pe mess acum
I-a opreste-te din scris
Si-asculta ce-am de zis
Chiar de esti cu DND
BE RIGHT BACK sau NMD
Sper sa nu imi dai ignore
Ca iti spun un plugusor
N-am intrat sa te stresez
Am intrat sa iti urez
LA MULTI ANI si fericire
Liste de id-uri pline! CRACIUN FERICIT!!!
Sarbatori Fericite!!!!!

1. Sarbatorile de iarna sa va aduca multe bucurii, surprize si indeplinirea tuturor dorintelor.
2. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa, bucurie in inima si multa sanatate si putere de munca. La multi ani!
3. Plecat(a) pana la Mos Craciun...avem niste afaceri de rezolvat...Tu trebuie sa nu ma deranjezi, pentru ca altfel o sa te spun lu' Mosu'
4. NoT aT My DeSk!.... am plecat sa-l asasinez pe Mos Craciun>:)
5. Poate anu' asta Mosu' i-o va aduce pe Elodia lu' Cioaca
6. De sarbatori fi mai bun, fi adevarat, cu calu lu vasile sa ne luam dupa gorile...
7. All I want for Christmas is you
8. Fa un gest frumos de revelion si imbogateste frumusetea pocnitorilor impuscandu-te in cap...
9. Doresc ca NASTEREA DOMNULUI sa iti aduca in suflet multa lumina si caldura sufleteasca. Sarbatori Fericite si sa ai parte numai de bucurii in noul an. La Multi Ani!!!
10. Fie ca sarbatoarea Craciunului sa iti umple sufletul de bucurie,sa iti aduca pace si liniste in suflet,iar lumina lui minunata sa iti lumineze in continuare pasii in viata.CRACIUN FERICIT!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template