vineri, 5 septembrie 2008

Eforie Nord 2008

Eee, si sa ma apuc sa povestesc si eu cum mi`am petrecut vacanta la mare anu asta ca mi`a fost cam lene pana acum :D. In prima zi bineinteles ca imediat dupa ce ne`am cazat fix pe plaja, am facut o baie am stat cam 2 ore la bronzy bronzy si dupa ne`am dus sa exploram statiunea sa vedem cu ce ne putem delecta timpul. A doua zi am fost pe seara sa ne plimbam si nu puteam scapa la mare de cateva picaturi de ploaie:)) dar ... si mai rau a fost ca ne`am facut flesca... pana am apucat sa luam o umbrela:D.
Cateve poze din prima si a doua zi,

BubbleShare: Share photos - Create and Share Crafts


Apoi in a treia zi am fost in Constanta...daca anu trecut am fost la Delfinariu anu asta am fost la Acvariu. Super acolo dar partea proasta a fost ca am stat o ora la coada si mereu era asa ...interminabila...plictiseala mare pana sa intri dar chiar se merita. Robert s`a plictisit la fel de mult, dar mult mai repede decat mine :D eu am un pic mai multa rabdare:D. Cateva pozite si cu pestii:


Cazinoul din Constanta : suberba cladire!

BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.


Urmatoarele zile au fost super. Am ajuns si prin Costinesti dar super aglomerat acolo. Anu trecut cand am fost la Liberty Parade un singur baiat din grup a avut buletinu :)) si restu am ramas afara:D ... el a intrat decat sa vada atmosfera. Anu asta de blonda ce am fost mi`am uitat buletinu :)) dar bine ca am realizat cand eram in Costinesti ... si ne`am intors dupa el. Cat a putut gaga sa rada de mine :P ata ete se mai intampla. Entuziasmata de Liberty am uitat si eu :)). Dar o mare dezamagire cand am ajuns acolo... foarte mare aglomeratia dar din pacate nu de lume care a venit pentru muzica ci de babalaci care au auzit si ei de concert gratis... nu imi imaginam ca va fi asa ... dar oricum muzica super tare :X House Rullz:D... in penultima zi gaga meu mi`a facut surpriza o seara romantica la o pizza undeva la un restaurant aproape de mare ...Un loc mai romantic decat ala nu cred ca exista pentru mine :X:X:X love gaga!!! si acum pozele :

BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template