luni, 5 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Nicolae


Scrisoare catre Mos Nicolae S-asterne zapada la noi, peste sat, Privesc pe fereastra Si-afara-i ’noptat. Te-astept ca sa vii, De tine-am aflat. Si sper eu din suflet Ca nu m-ai uitat... Mi-ar placea, Mos Nicolae, Sa ma-ntalnesc cu tine, Sa-ti spun o poezie Si tu sa vorbesti cu mine. Eu ghetele le-am pregatit, Cu peria le-am lustruit! Si-ai sa crezi de-ai sa ma vezi, Ca, desi sunt tare mica Eu chiar cred ca sunt voinica!

Una la stanga, Una la dreapta Si imediat perechea e gata! Sunt curate, periate, Ce mai... Parc-ar fi impachetate! Stau cuminti, La locul lor Si asteapta in pridvor, Ca sa le gasesti usor. Si cand eu ma voi trezi, Langa ele eu voi fi. Ca sa vad ce mi-ai adus, Mosule cu barba alba, Ce te-ai dus, te-ai dus, te-ai dus...Du-te, mosule, si-apoi...
Sa te-ntorci din nou la noi! Si poate ca-n al tau drum Ai sa-l vezi pe Mos Craciun... Spune-i ca va asteptam, Sanatate va uram! Anu’ acesta, cel ce vine, Sa va fie numai bine! Sa ajungeti pe la noi, Tot mereu de sarbatori!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template