vineri, 2 decembrie 2011

Mesaje de Mos Nicolae

Mos Nicolae sa iti umple cizmulitele doar cu bucurii, noroc si succese!

Pune-ti ghetutele la ferestra! Mos Nicolae e in drum spre tine!

Daca ai fost cuminte anul asta, Mos Nicolae sigur nu te va ocoli!

Cizmulite lustruite il asteapta la fereastra! Haide, fugi si ii deschide, vine bucuria noastra!

Mos Nicolae e pe drum. Am auzit ca ai fost cuminte si ar fi pacat sa te prinda mosu cu ghetutele nelustruite…

Mi-am pus cizmulitele la geam… te astept! Vrei sa fii tu Mos Nicolae anul asta? Hai, te rog…

Surpriza!!! Anul acesta Mos Nicolae nu ti-a adus mai nimic… doar pe mine, un suflet ratacit si singur, ce asteapta doar un semn pentru a arata ce are mai bun si cald.

Lustruieste-ti cu mare grija ghetele si aseaza-le la usa! Diseara vine Mos Nicolae!!!

Umbla zvon prin tara ca diseara vine Mos Nicolae! Pregateste-ti incaltarile!

Crema de pantofi, perie de lustruit, ghete noi… pacat ca nu ai fost cuminte! Multumeste-te cu mine!

Crede in ceea ce te poate face fericit! E doar o traditie care a trezit sentimente de bucurie in sufletul tau inca de la primul Mos Nicolae. Gandeste-te ca este acelasi care are grija sa vina la tine de fiecare data. La multi ani!

… chiar trebuie sa-ti pregatesti ghetutele, acum nu mai ai nici o scuza!

Sa fii cuminte ca poate se intoarce Sfantul Nicolae din drum!

Printre fulgi de nea imaginari m-am strecurat aseara la tine in casuta, sa-ti las un dar simbolic acolo in ghetuta, dar te-am vazut dormind si atunci ti-am lasat un pupic dulce pe obraz. Mos Nicolae

1 comentarii:

dacian spunea...

Servus. Sunt Dacian de la facebook.com/Craciunul si vreau sa te rog, daca nu te deranjeaza, sa postezi pe pagina ta de facebook, Sarbatori de iarna, anuntul unui program de Secret Santa pe care il facem pe http://itimaiamintesti.craciunul.eu/2011/12/fii-mos-craciun-pentru-cineva.html
Poti participa chiar si tu. Iti scriu aici pentru ca n-am reusit sa gasesc o adresa de mail nicaieri.
As aprecia daca ne sprijini initiativa, dar, chiar daca nu o vei face, iti doresc un Craciun deosebit!
Dacian :)

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template