sâmbătă, 21 februarie 2009

Mesaje de martisor

Din departari
Din departari, pe aripi nestiute,
Purtat de-un dulce si mirific dor,
In cea mai minunata primavara
Se-ndreapta catre tine un martisor.

Cer fara nori
In prag de primavara
Soarele sa iti rasara
Cu inc-o bucurie
Ce-n suflet sa iti fie
Ca o lumina vie

Un cer albastru fara nori
In calea ta sa fie
Sa ai in fata numai flori
Succes si bucurie.

Tu esti...
Esti ghioceloul suav ce imi vesteste primavara, esti ingerul ce zilnic ma pazeste, esti tu ceea ce ma iubeste!

Iti daruiesc inima mea!
Acum, cand soarele primaverii rasare dintre nori dand aripi iubirii ce ne uneste, imi leg snurul dragostei de inimioara mea, daruindu-ti-o cu toata increderea, pentru ca stii sa o faci sa zambeasca si sa pluteasca spre neantul fericirii...

Ghiocel in sufletul tau
Primeste acest ghiocel de la cineva care vrea sa aduca primavara in sufletul tau.

La multe primaveri!
Nu conteaza cum este vremea, important este ca-n suflet sa fie PRIMAVARA! La multe primaveri!

O primavara frumoasa
Iti doresc o primavara minunata, cu multe realizari!

Primeste darul meu
De 1 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar...

Cu rosu si alb
Cu rosu si alb am inlantuit gingasul ghiocel. L-am parfumat cu toata dragostea mea, l-am inconjurat cu mireasma primaverii si din tot sufletul ti-l daruiesc tie, sperand ca-ti va aduce fericire.

Pentru Mama
Scumpa mea, MAMA!

Desi stiam ca primavara este un anotimp inchinat iubirii nu l-am sarbatorit niciodata ca atare. Dar primavara asta este atat de imbietoare, totul renaste si odata cu natura simt renascand si sentimentele mele pentru tine, care sunt mai puternice ca oricand. Fiecare primavara care a trecut peste noi a lasat in viata noastra un strop de viata, de vitalitate si de voie buna. Toate astea nu ar fi insemnat nimic daca nu ai fi fost alaturi de mine. Tu esti cea care mi-a transformat zilele intr-o primavara, tu esti cea care atunci cand mi-a fost rau ai fost alaturi de mine si m-ai incurajat, tu esti cea care cand mi-a fost bine m-ai incurajat sa merg spre mai bine.

M-am gandit sa-ti multumesc pentru darurile minunate pe care mi le-ai facut de-a lungul timpului si am ales aceasta comoara in care am inchis toata dragostea mea pentru tine si o raza de soare din primavara asta frumoasa.
Te iubesc, mama.

Infloreste dragostea in inimile noastre
A venit in sfarsit primavara, odata cu ea dragostea a inflorit, floarea primaverii mele e dragostea inflorita sa-mi bucure inima, sa-mi straluceasca ochii, sa-mi insenineze chipul... martisorul meu pentru cei dragi e dragostea...

Pentru o fiinta deosebita
Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire.. si nu in ultimul rand sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

Primeste un martisor!
Priveste in jurul tau. Comunica. Zambeste. Viseaza. Primeste un Martisor!

Am vrut...
Am vrut sa-ti culeg o floare, un mic ghiocel frumos, dar pana la urma moare si cui ii e de folos?

Am vrut sa-ti culeg stelute sa-ti fac un frumos colier, dar cine nu stie oare ca-n zori stelutele pier?

Dar iti trimit o raza de soare, sa-ti prinzi in par caci tu stralucesti mai tare, decat un MARTISOR.

Inima mea
Martisorul meu este inima ta ce bate in pieptul meu... iti ofer ca martisor inima mea sa bata in pieptul tau!

Prilej de bucurie
Va fie micul martisor
Prilej de bucurie
Acum, cand florile de gheata pier
Iar primavara-nvie.

Firul
Firul rosu si cel alb
Impletit cu gingasie
Vrea sa lege si mai mult
A noastra prietenie.

Martisor doar pentru tine
Daca azi ai vrut sa-mi vorbesti si n-ai putut...
Te rog... sopteste-i lui cuvintele...
Daca ai vrut sa-mi dai o imbratisare...
Pe el sa-l strangi in brate...
Si daca azi ti-am zambit...
Zambeste-i si tu... dar da-i si-o sarutare...
Si dupa toate acestea... te mai rog...
Da-mi-l inapoi.

Privesc spre cer
Privesc spre cer...
O barza cu aripa cerul il taie
Si raza de soare o transforma-n vapaie.
Lumina divina azi cade in ploaie.
Si-un colt de cer - un martisor si doar iubire...
Atat aduce-al sau zbor si-un gand de fericire.

Simtire
Un vant isi cauta muzele,
Capacul isi mangaie frunzele,
Lumina goneste zapezile,
Culoarea imbraca livezile.
E vantul ce cauta viata,
Copac nascator de speranta,
Lumina, fior de splendoare
Se-arata... si piere-n culoare...


Sursa: felicitari.ele.ro

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template